Overslaan en naar de inhoud gaan

Hi-Tec Sports lanceert de “Wandelcam” op de Nijmeegse Vierdaagse

Wandelmerk heeft voor haar social media activiteiten gekozen voor het Nederlandse bureau Framez Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Beiden zijn de samenwerking aangegaan om de social-engagement van het merk naar een hoger niveau te trekken op Facebook, aankomend jaar.

related partner content for mobile comes here

Voor de Hi-Tec Wandelcam zal gebruik worden gemaakt van de Framez app techniek.  Vanaf dit jaar is Hi-Tec Sports de hoofdsponsor van het grootste wandelevent ter wereld,. Hi-Tec Sports is de hoofdpsonsor voor de komende 3 jaar Hi-Tec Sports was op zoek naar een juiste Social Engagement Tool om het merk binnen de doelgroep op de juiste manier te laden en te activeren. De Wandelcam herkent locatie en dag zodat er altijd relevante content wordt toegevoegd aan de foto’s die de wandelaars en toeschouwers zelf maken. Doordat deze zelf gemaakte foto’s op de profielen terechtkomen van de wandelaars zelf ontstaat er real time User-generated content. En worden de wandelaars zelf de reporter van het event.

Sanne van Wilderen (Hi-Tec Benelux):  “Wij geloven heel erg in de sympathie van je merk opzoeken. Met de Wandelcam kunnen de trotse wandelaars hun prestatie zelf real time delen online." 

Gerald van Engelen (Framez Media): "We kunnen met deze Wandelcam app events, lokale partners en retailkanalen ondersteunen. Daarnaast kunnen de doelgroep zelfs gaan belonen voor het posten van hun foto-momenten door bijvoorbeeld Mobile-vouchers, die in te leveren zijn bij de Hi-Tec retailpunten." 

De app zal een week voor de Nijmeegse Vierdaagse worden gelanceerd.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in