Mobile & Social Dome sessies #MARCOM14
De laatste ontwikkelingen op gebied van 2nd screen (Angry Bytes/ Two Screen Now)
Spreker: Ralf Verhoef
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAngry Bytes co-founder verteld over de mogelijkheden op gebied van second screen toepassingen en realtime interactie tijdens sportevenementen. Tevens laat hij zien wat we komende tijd van het 2e, 3e en zelfs 4e scherm kunnen verwachten.
Angry Bytes: Beyond the second screen (MARCOM14) from MARCOM2014
De rol van mobiel in de hedendaagse reclame (Mediamonks)
Sprekers: Victor Knaap & Coen Dolaard
Mediamonks heeft al talloze reclame prijzen op haar naam staan. Nu met het explosieve mobiele gebruik laten zij zien wat de rol is van mobiel in de hedendaagse reclame. MediaMonks is een creative digital productie bureau en we werken exclusief voor Reclame bureau’s om digitale campagnes te produceren.
Mediamonks De rol van mobiel in de hedendaagse reclame (MARCOM14) from MARCOM2014
Van Web naar App (JMango360)
Onderwerp: Strategie, B2B, Mobile
Sprekers: Maarten Schuiling
JMango360 is een krachtige doe-het-zelf app bouwer voor het MKB. Het is verrassend eenvoudig om zelf een zeer hoogwaardige mobiele applicatie te maken waar jij als ondernemer trots op kunt zijn. Een app bouwen is nog nooit zo makkelijk en financieel aantrekkelijk geweest. In drie stappen bouw je snel en zonder enige programmeer kennis - je eigen mobiele app met een uniek uiterlijk, passend bij jouw bedrijf.
De m-commerce module is volledig geintegreerd met Magento. Hierdoor kan elke Magento webshop eigenaar zijn of haar webshop koppelen met de mobiele applicatie.
Sinds 2008 bouwt JMango mobiele applicaties voor diverse bedrijven, van start-ups tot grote ondernemingen. Onze visie is om alle bedrijven van groot tot klein het mobiele kanaal optimaal te laten inzetten, om klanten te werven, te informeren en als verkoop kanaal. Om mobiele apps voor iedereen bereikbaar te maken, hebben we JMango360 ontwikkeld.
JMango360: Van web naar app (MARCOM14) from MARCOM2014
SOCIAL BUSINESS 5.0 - 2B or not 2B, that's question (InfinAgora)
Spreker: Edwin Korver
Onderwerp: B2B, Social Business
"Wat als disrupties de norm worden? Social media, de Collaborative Economy en de Maker Movement zetten de corporate wereld op z'n kop. Hoe ga je daar als bestuurder en marketeer mee om?"
De toekomst van social commerce (Social Shop)
Spreker: Sander Dullaart
Onderwerp: E-commerce
In een wereld waarin consumenten elkaar steeds beter weten te vinden en aanbevelingen blind vertrouwen, maar adverteerders worden gewantrouwd, is een rijke voedingsbodem ontstaan voor kopen via vrienden. Sander laat zien welke principes hierbij werken en welke niet, en geeft inzicht in resultaten die de Social Shop heeft opgedaan.
De Toekomst van Social Commerce: Social Shop. from Sander Dullaart
6 stappen naar succes in location based marketing (Adobe)
Spreker: Pieter Joost Verhoef (Adobe)
Social & mobile media worden steeds belangrijker voor de winkelende consument. Deze sessie voor retailers en adverteerders biedt een praktisch pad waarlangs geïntegreerde online/offline retail marketing kan worden ingezet.
Pieter Joost Verhoef maakt deel uit van het Adobe Marketing Cloud salesteam en richt zich hierbij vooral op internationale retailers, gaming bedrijven en de reissector. Als expert op het gebied van social, local en mobile marketing treedt hij regelmatig op als gastspreker bij nationale en internationale evenementen. Daarnaast is Verhoef medeoprichter van de Location Based Marketing Association (LBMA) in Europa.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid