Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobile & Social Dome sessies #MARCOM14

De MARCOM14 ligt alweer enkele dagen achter ons, maar Adformatie.nl geeft iedereen de mogelijkheid om de sessies nogmaals digitaal tot zich…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De laatste ontwikkelingen op gebied van 2nd screen (Angry Bytes/ Two Screen Now)

related partner content for mobile comes here

Spreker: Ralf Verhoef

Angry Bytes co-founder verteld over de mogelijkheden op gebied van second screen toepassingen en realtime interactie tijdens sportevenementen. Tevens laat hij zien wat we komende tijd van het 2e, 3e en zelfs 4e scherm kunnen verwachten.

from

 

 

De rol van mobiel in de hedendaagse reclame (Mediamonks)

Sprekers: Victor Knaap & Coen Dolaard

Mediamonks heeft al talloze reclame prijzen op haar naam staan. Nu met het explosieve mobiele gebruik laten zij zien wat de rol is van mobiel in de hedendaagse reclame. MediaMonks is een creative digital productie bureau en we werken exclusief voor Reclame bureau’s om digitale campagnes te produceren.

from

 

Van Web naar App (JMango360)

Onderwerp: Strategie, B2B, Mobile
Sprekers: Maarten Schuiling

JMango360 is een krachtige doe-het-zelf app bouwer voor het MKB. Het is verrassend eenvoudig om zelf een zeer hoogwaardige mobiele applicatie te maken waar jij als ondernemer trots op kunt zijn. Een app bouwen is nog nooit zo makkelijk en financieel aantrekkelijk geweest. In drie stappen bouw je snel en zonder enige programmeer kennis - je eigen mobiele app met een uniek uiterlijk, passend bij jouw bedrijf. 

De m-commerce module is volledig geintegreerd met Magento. Hierdoor kan elke Magento webshop eigenaar zijn of haar webshop koppelen met de mobiele applicatie. 

Sinds 2008 bouwt JMango mobiele applicaties voor diverse bedrijven, van start-ups tot grote ondernemingen. Onze visie is om alle bedrijven van groot tot klein het mobiele kanaal optimaal te laten inzetten, om klanten te werven, te informeren en als verkoop kanaal. Om mobiele apps voor iedereen bereikbaar te maken, hebben we JMango360 ontwikkeld.

from

 

SOCIAL BUSINESS 5.0 - 2B or not 2B, that&;s question (InfinAgora)

Spreker: Edwin Korver

Onderwerp: B2B, Social Business
"Wat als disrupties de norm worden? Social media, de Collaborative Economy en de Maker Movement zetten de corporate wereld op z&;n kop. Hoe ga je daar als bestuurder en marketeer mee om?"

 

De toekomst van social commerce (Social Shop)

Spreker: Sander Dullaart 

Onderwerp: E-commerce

In een wereld waarin consumenten elkaar steeds beter weten te vinden en aanbevelingen blind vertrouwen, maar adverteerders worden gewantrouwd, is een rijke voedingsbodem ontstaan voor kopen via vrienden.  Sander laat zien welke principes hierbij werken en welke niet, en geeft inzicht in resultaten die de Social Shop heeft opgedaan.

from

 

 

6 stappen naar succes in location based marketing (Adobe)
Spreker: Pieter Joost Verhoef (Adobe)
Social & mobile media worden steeds belangrijker voor de winkelende consument. Deze sessie voor retailers en adverteerders biedt een praktisch pad waarlangs geïntegreerde online/offline retail marketing kan worden ingezet.

Pieter Joost Verhoef maakt deel uit van het Adobe Marketing Cloud salesteam en richt zich hierbij vooral op internationale retailers, gaming bedrijven en de reissector. Als expert op het gebied van social, local en mobile marketing treedt hij regelmatig op als gastspreker bij nationale en internationale evenementen. Daarnaast is Verhoef medeoprichter van de Location Based Marketing Association (LBMA) in Europa.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in