Overslaan en naar de inhoud gaan

Programma Buma Music in Motion: meer focus op muziek en branding

Morgen vindt het muziekevent BMIM plaats, met een sterke focus op muziek, sound en branding.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo is er vanuit Nederland de componist Cablejuice, die geluidhuistijlen heeft gemaakt voor merken als Martini, Vodafone, Heineken, Nike, Sony and Albert Heijn. Ook is Vincent de Koning (Big Orange) aanwezig, die ondermeer de audio guide voor het Rijksmuseum ontwierp. 

Vanuit het buitenland geeft digital strategist Mike Rosenthal acte de presence. Hij zette voor de band OK-Go samenwerkingen op met merken als Chevrolet, Google en Samsung. De band heeft voor al hun werk meerdere prijzen ontvangen als Lions, Clio Awards, een YouTube Video Award en een Grammy.

Daarnaast biedt het programma internationale namen als Lance Massey, de componist van de T-Mobile-ringtone werkzaam voor McDonalds, Pepsi en Toyota en Kyle Hopkins, hoofd muzieksupervisie bij Microsoft. 

Buma Music in Motion wil met dit evenement een programma bieden dat niet alleen de vast doelgroep van muziekcomponisten aanspreekt, maar ook de creatieve sector die een connectie heeft met muziek en sound. 

Naast het dagprogramma organiseert BMIM van 17 tot 21 ook een netwerkbash voor creatieven. 

Ga voor meer informatie of registratie voor het evenement naar  

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in