Spiegelposters in Groningen
Door de hele stad Groningen staan deze maand spiegels opgesteld, als onderdeel van de campagne ‘Groningen, City of Talent’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De campagne, een samenwerking tussen de Rijksuniversiteit van Groningen, de Hanzehogeschool, het UMCG, gemeente en Marketing Groningen, bestaat uit een spiegelposter met de tekst: Sta jij nu oog in oog met talent?
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De bedenkers willen laten zien dat ‘Groningen niet alleen een studentenstad is, maar ook op het gebied van onderzoek, innovatie en ondernemerschap voorop loopt.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe spiegelposters zijn nog tot en met 25 mei in de stad te bewonderen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid