Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Gelukkig dit jaar even geen Nike-campagne’

De lat voor WK-campagnes ligt bij Nike zo hoog, dat Eric Quennoy, executive creative director van Wieden + Kennedy Amsterdam…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Het zou heel lastig geweest zijn om “Write the Future” te overtreffen’, zegt Quennoy in een interview, dat vrijdag verschijnt in . (Bovenstaande afbeelding is uit de campagne &;Write the Future&;.)

related partner content for mobile comes here

WK-campagnes zijn een hele klus. ‘Het is zo verschrikkelijk om in dat veld, voor zulke grote merken, met zulke enorme budgetten, over een lengte van anderhalf jaar het allerbeste werk ooit te maken. Het is het moeilijkste dat je ooit in de reclame zult doen; het is een marathon.’

In het interview gaat  Quennoy ook in op de lopende WK-campagnes van Heineken en Powerade. Naast Quennoy geven ook vier creative directors uit het internationale W+K-netwerk hun visie op ‘world cup advertising’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in