Overslaan en naar de inhoud gaan

Bromet gaat ‘budget-bedrijfsfilms’ maken

Programmamaker Frans Bromet komt met zijn bedrijf Bromet & dochters met Business formats. Met dit concept introduceert het productiebedrijf…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bromet introduceerde begin jaren negentig met het programma 'Buren' (VPRO) een nieuw genre op de Nederlandse televisie. Hij nam voor zijn programma alleen een geluidsman mee. Zelf combineerde hij de functies van cameraman en interviewer. Sinds het succes van het programma 'Buren' heeft het bedrijf Bromet & dochters zich volledig toegelegd op dit reportageachtige genre.

related partner content for mobile comes here

Voor het communicatieconcept Business formats heeft Bromet & dochters verschillende formats uitgewerkt. Deze 'basis-formats' vinden hun oorsprong in films die het productiebedrijf eerder maakten voor bijvoorbeeld Philips, het telefoonbedrijf Ben, de FNV en de reclamebureaus Lowe Lintas en KesselsKramer.

Bromet: ‘De kracht van ons genre is dat wij niets in scène zetten, maar juist verslag doen van wat zich in de werkelijkheid voordoet.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in