Kaartje wint nog steeds van sms en e-mail


Dat blijkt uit onderzoek van Motivaction International naar het communicatiegedrag van Nederlanders. Het onderzoek onder ruim 1500 mensen vond plaats in opdracht van Stichting Wenskaart Nederland.
Driekwart van de ondervraagden zegt dat een fysieke wenskaart niet te vervangen is door een sms-je. Of de Nederlanders ook daadwerkelijk nog steeds veel kaarten op de bus doen, wordt niet duidelijk uit het onderzoek. In ieder geval vindt 89 procent van de Nederlanders het leuk om iemand te verrassen met een persoonlijk kaartje.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSUit het onderzoek blijkt ook dat driekwart van de nieuwe mediagebruikers, die vooral sms-en en e-mailen, dat je met een kaart laat zien dat je ‘echt betrokken' bent bij iemand (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid