Overslaan en naar de inhoud gaan

Kaartje wint nog steeds van sms en e-mail

Een handgeschreven wenskaart wordt nog steeds het meest gewaardeerd als manier om je betrokkenheid met iemand te tonen. Van alle…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit onderzoek van Motivaction International naar het communicatiegedrag van Nederlanders. Het onderzoek onder ruim 1500 mensen vond plaats in opdracht van Stichting Wenskaart Nederland.

related partner content for mobile comes here

Driekwart van de ondervraagden zegt dat een fysieke wenskaart niet te vervangen is door een sms-je. Of de Nederlanders ook daadwerkelijk nog steeds veel kaarten op de bus doen, wordt niet duidelijk uit het onderzoek. In ieder geval vindt 89 procent van de Nederlanders het leuk om iemand te verrassen met een persoonlijk kaartje.

Uit het onderzoek blijkt ook dat driekwart van de nieuwe mediagebruikers, die vooral sms-en en e-mailen, dat je met een kaart laat zien dat je ‘echt betrokken' bent bij iemand (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in