Overslaan en naar de inhoud gaan

Big is beautiful

Groot doet het goed in bureauland. Steeds meer adverteerders ontdekken de aantrekkelijke kanten van het werken met grote, internationale…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor een beetje campagne zijn tegenwoordig heel wat van specialisten nodig. Themareclame, media, sp, dm, pr, design: voor elk schakel in het communicatieplan moet weer een ander bureau worden ingeschakeld. Adverteerders die met een bureaugroep werken, hoeven niet ver te zoeken. Als ze eenmaal de groep hebben gekozen en de hoofdlijnen uitgezet zijn, fungeert de holding als portal. Adverteerders als Samsung en HSBC hebben niet voor niets ervoor gekozen al hun communicatie-activiteiten bij een en dezelfde groep onder te brengen, meent Martin Sorrell. Sorrell’s pleidooi past in zijn eigen straatje: hij is zelf oprichter en CEO van een van de grootste bureaugroepen ter wereld. Maar dat neemt niet weg dat hij ook oog heeft voor de tegenargumenten. Zoals het idee dat het werken met bureaugroepen saai is en bureaucratie in de hand werkt. Volgens Sorrell klopt dat niet. Het is juist zo dat een adverteerder bevrijd is van het ongemak om met elk bureautje opnieuw over allerlei procedurezaken te discussiëren: dat doet de holding wel voor hem. Zo blijft er tijd over voor datgene waar het echt om gaat: creativiteit.

related partner content for mobile comes here

Bron: Admap

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in