Overslaan en naar de inhoud gaan

Zelfde mediumindeling vakbladen BBC en HOI

BBC De Media en Reclame Bank en HOI Instituut voor Media Auditing hanteren in hun publicaties voortaan dezelfde mediumindeling voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een half jaar geleden harmoniseerden beide partijen samen met NOM ook al hun mediumindeling voor consumenten printmedia. Belangrijkste reden voor deze harmonisatie is een standaard mediumindeling te creëren voor de hele markt.

related partner content for mobile comes here

BBC kende binnen het mediumtype vaktijdschriften al een onderverdeling naar vakgebieden, zoals gezondheidszorg, landbouw en automatisering. Voor HOI is deze onderverdeling nieuw. Tot nu toe maakte het instituut alleen onderscheid tussen consumenten printmedia en vaktijdschriften. Bij de harmonisatie is de bestaande mediumindeling van BBC als uitgangspunt genomen en meteen geactualiseerd.
In de wijze van analyseren van de data van BBC en HOI verandert door de gestandaardiseerde mediumindeling niets. Nieuwe titels die op de markt verschijnen worden voortaan ook in overleg tussen BBC en HOI gecategoriseerd volgens de nieuwe indeling.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in