Overslaan en naar de inhoud gaan

Young Works en Strawberries werken samen

Communicatiebureau Young Works en Internetbureau Strawberries werken sinds enige tijd intensief samen op het gebied van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het jongerenbureau en de website-ontwikkelaar hebben een methode ontwikkeld waarmee bedrijven/instellingen, die jongeren via internet willen benaderen, een internetconcept in handen krijgen dat volgens een vast model en tegen een fixed fee een ‘maximaal resultaat’ moet opleveren. De twee bedrijven werken met een methode die ze JIM gedoopt hebben (Jongeren Internetconcept Module).

related partner content for mobile comes here

De ervaring die de beide bureau’s op hun eigen werkterrein hebben, gecombineerd met ervaringen uit gezamenlijke trajecten (o.a. Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Ministerie van VROM) hebben geleid tot de methode, waarbij voortdurende toetsing aan de jongerendoelgroep gedurende de conceptfase het belangrijkste element is. Deze integrale toetsing vindt in huis plaats door de bundeling van de beide bedrijven.

Volgens Huub Nelis (Directeur Young Works), is die toetsing kernpunt in het bedenken van een goed concept. Nelis: ‘Door inzet van het Young Works Jongerenlab op vaste momenten in de conceptfase, weten we steeds of we de goede richting op gaan, zonder dat pragmatische keuzes op het gebied van bijvoorbeeld technologiekeuze in de weg wordt gestaan. Wie jongeren echt wil begrijpen, moet er elke dag mee bezig zijn’.Victor Terpstra (Commercieel Directeur Strawberries) vult daarbij aan dat door de resultaatgerichte aanpak de toepasbaarheid van de uitkomst van de JIM-methode groot is: er wordt een concreet en uitvoerbaar concept opgeleverd, voorzien van grafische en functionele uitwerking, dat in feite gereed is voor ontwikkeling. De aanpak is hierdoor risicobeperkend en tijdbesparend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in