Overslaan en naar de inhoud gaan

VODW lanceert VODW Digital

Strategisch adviesbureau VODW gaat bedrijven ondersteunen in hun digitale strategie en heeft hiervoor een nieuwe tak opgericht: VODW…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Digitale ontwikkelingen zijn van grote invloed op de organisatie van marketing en it binnen bedrijven. Ook klantbehoeften en klantgedrag veranderen radicaal. Veel bedrijven worstelen echter met de transitie naar een online- en datagedreven organisatie. VODW springt in dit gat met de oprichting van een nieuwe, digitale tak: VODW Digital.

related partner content for mobile comes here

Patrick Ruijs, managing partner van VODW, legt de stap uit: ‘Wij zien dat de CMO behoefte heeft aan een echte partner om digitale transformatie vorm te geven, een partner die echt klantdenken combineert met business sense. VODW is al jaren actief op het vlak van digitale strategie. We gaan nu verder in de ondersteuning bij de volledige realisatie; van bouw tot en met organisatie verandering. Daarom hebben we expertise gebundeld en versterkt in VODW Digital en een netwerk van realisatiepartners om ons heen verzameld.’

De groep wordt geleid door Martijn Ollefers, afkomstig van Aegon en Nienke Gruppelaar, al een paar jaar werkzaam bij VODW en met een achtergrond bij TNT en Heineken.

Op eDay organiseert VODW Digital dit jaar de CMO Summit. Daar wordt ook onderzoek gepresenteerd over de verwachtingen van Nederlandse consumenten over online dienstverlening in verschillende sectoren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in