VODW lanceert VODW Digital
Digitale ontwikkelingen zijn van grote invloed op de organisatie van marketing en it binnen bedrijven. Ook klantbehoeften en klantgedrag veranderen radicaal. Veel bedrijven worstelen echter met de transitie naar een online- en datagedreven organisatie. VODW springt in dit gat met de oprichting van een nieuwe, digitale tak: VODW Digital.
Patrick Ruijs, managing partner van VODW, legt de stap uit: ‘Wij zien dat de CMO behoefte heeft aan een echte partner om digitale transformatie vorm te geven, een partner die echt klantdenken combineert met business sense. VODW is al jaren actief op het vlak van digitale strategie. We gaan nu verder in de ondersteuning bij de volledige realisatie; van bouw tot en met organisatie verandering. Daarom hebben we expertise gebundeld en versterkt in VODW Digital en een netwerk van realisatiepartners om ons heen verzameld.’
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe groep wordt geleid door Martijn Ollefers, afkomstig van Aegon en Nienke Gruppelaar, al een paar jaar werkzaam bij VODW en met een achtergrond bij TNT en Heineken.
Op eDay organiseert VODW Digital dit jaar de CMO Summit. Daar wordt ook onderzoek gepresenteerd over de verwachtingen van Nederlandse consumenten over online dienstverlening in verschillende sectoren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid