Overslaan en naar de inhoud gaan

Vodafone stopt met Blyk

Blyk klanten 'verhuizen' automatisch naar Vodafone.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vodafone Nederland stopt met haar op jongeren gerichte prepaidmark. Blyk begon in 2010 in Nederland en bood belminuten en sms&;jes in ruil voor het bekijken van advertenties. Het merk werd in 2012 overgenomen door Vodafone. Telecompaper ontdekte deze week dat Blyk per 1 december dit jaar automatisch over gaat op ‘Vodafone Onderling’. Het is niet bekend hoeveel klanten het nog heeft.  

related partner content for mobile comes here

Blyk was telecomprovider voor jongeren tussen 16 en 29 jaar. In ruil voor SMS- en MMS-advertenties kon deze doelgroep per maand 1000 sms&;jes en belminuten opmaken. Blyk stopte al eerder in India en Engeland.

Bron: Telecompaper 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in