Overslaan en naar de inhoud gaan

MINI verwerkt oud campagnemateriaal tot tasjes

Zo wil het automerk laten zien dat het aan het milieu denkt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MINI rolde begin dit jaar zijn om de 2014 Cooper Hardtop te promoten. Nieuw onderdeel in deze campagne is het recyclen van oude campagnemateriaal om er duurzame, milieuvriendelijke tassen van te maken.

related partner content for mobile comes here

Het automerk werkt hiervoor samen met , een bedrijfje dat billboard- en bannerproducten hergebruikt en er diverse soorten tassen van maakt.

In dit geval: MINI-reclamecampagnemateriaal wordt gerecycled tot herbruikbare tasjes voor Cooper hardtop-eigenaars in de VS.

Of zoals : ‘Nu hebben alle nieuwe MINI-eigenaren een stukje van de MINI-campagne dat ze met zich mee kunnen dragen, wat een aanleiding kan zijn tot het beginnen van een gesprek over hun nieuwe MINI.’

MINI’s tagline is ‘The new MINI. The new original’ wordt aangepast voor op het label van de tas: ‘This bag is made from used MINI billboards. There is no other like it. Just like you and each MINI.

MINI zegt dat het op deze manier niet alleen zijn eigen ‘footprint’ reduceert door het hergebruiken van materiaal, maar op deze manier zijn klanten wil helpen milieuvriendelijker te zijn.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in