Overslaan en naar de inhoud gaan

Het Grote Marketing Congres: Groeien in Marketing

Het programma voor het Grote Marketing Congres, op 2 december a.s in Amsterdam is bijna rond. Het Grote Marketing Congres vindt plaats…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na eerdere plenaire =6950">presentatietoezeggingen van René Repko (Rituals), Erik van Engelen (Eneco), Koen Brakenhof (Mauritshuis), Roland van Kralingen (auteur van het zojuist verschenen ‘Frontrunners in marketing’) en Tom de Bruyne (Sue Amsterdam) heeft ook Janine Bos Directeur Marketing & Communicatie van Randstad deze week haar deelname bevestigd. In de loop van deze week wordt het programma gecomplementeerd met een marketingdirecteur die nationale marketingaandacht op zich vestigde.

Marketing-omnivoor
In het plenaire deel van het congres zullen ook Goos Eilander (Trendbox) en Joris van Zoelen (Synergie) als onderzoeksleiders een presentatie verzorgen. Eilander biedt een overzicht op de meest opmerkelijke uitkomsten van de Grote Marketing Enquête, Van Zoelen brengt exclusief de uitkomsten van de Inspirerende Merken-index, die dit jaar voor de eerste maal onder zowel consumenten als marketingmanagers is gehouden. Marketing-omnivoor en MarketingOnline-blogger Paul Blok treedt tijdens het congres op als gastheer en moderator.

Thema van =6944">Het Grote Marketingcongres 2014 is Groei. Groei in marketing is een breed begrip. Het is niet alleen groei in omzet, maar ook groei van de verantwoordelijkheden van de marketingmanager of uitbreiding van de marketingfunctie. Groei van het marketingteam. Groei en verandering van de markt en kansen daarin. Groei van de maatschappelijke relevantie of positie van merken en ondernemingen in breder verband. Persoonlijke groei. Groei van het aantal touch points met consumenten als gevolg van de verdere mediaversnippering. Groei van ambitie binnen organisaties (productportfolio, internationalisering, expansie). Groei in complexiteit van de marketingfunctie.

related partner content for mobile comes here

Rammelen
Het programma biedt een dag vol issues, cases en studies uit het dagelijks leven van de strategische marketeer. Over nieuwe markten, nieuwe plannen, nieuwe insights, nieuwe data en nieuwe uitdagingen. Een dag waarop we insights delen en vragen opwerpen. Een dag waarop we zagen aan de poten en rammelen aan de fundamenten en waarop we samen toenemen in grootte.

Naast de plenaire sprekers bieden de break out-sessies talloze mogelijkheden om kennis op te doen en te netwerken. Onder meer Daan Muntinga en Peeter Verlegh (Merkmanagement in de toekomst), René Bulthuis (Van data naar actie, best practices uit de markt) en Anne Marie Ketelaar (Neuromarketing, 1+1=3) verzorgen een verdiepingssessie. Abonnees van Communicatie, Adformatie en Tijdschrift voor Marketing én leden van SWOCC, PVKO, IAB, MEC en DDMA =6952">ontvangen 50 euro korting op de toegangsprijs.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in