Overslaan en naar de inhoud gaan

Gratis Webinar: equip for growth

Met welke nieuwe marketingcapabilities realiseer je groei?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Globalisatie en digitalisering drukken een zware stempel op de marketingorganisatie. Reden voor global marketingadviesbureau MBVermeer om in 2013 het Marketing2020-onderzoek te starten onder 10.000 marketeers, in 92 landen. Met kwalitatief onderzoek onder 250 CMO’s van topbedrijven wereldwijd, waaronder 40 Nederlandse CMO’s.

related partner content for mobile comes here

De uitkomsten en insights uit de CMO-gesprekken  in 4 webinars.

In dit aankomende webinar speciale aandacht voor capability building.

Olivier Genoud en Pauline Wielens leggen uit hoe marketingleiders de business laten groeien door die programma’s te implementeren die noodzakelijk zijn voor het bereiken van wereldwijde excellence in marketing . Daarnaast worden er insights gedeeld over hoe je je teams het beste kunt uitrusten met de juiste capabilities.

Datum: 30 oktober
Tijd: 20: 00 uur

Deelname is gratis. 

Olivier Genoud is partner bij MBVermeer Amsterdam. Hij werkte 13 jaar voor Unilever en Nike, en richt zich binnen MBVermeer met name op de CPG, service en automotivesector.

Pauline Wielens is associate director bij MB Vermeer. Zij deed ervaring op bij Clear, Bacardi en Unilever. Wielens richt zich met name op positionering, innovatie, insights en de ontwikkeling van marketingcapabilities.

Tijdschrift voor Marketing biedt u dit webinar aan als mediapartner van Marketing2020.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in