Overslaan en naar de inhoud gaan

Iglo-sukkel moet de zaterdagkeuken mannendomein maken

Iglo lanceert een mannenkookkannaal op Youtube onder de naam 'Real Men Kitchen'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf vrijdag 17 oktober heeft Iglo een heus mannenkookkanaal in het leven geroepen op Youtube: .

related partner content for mobile comes here

Wie op basis van de naam van het Youtubekanaal een stoere, rauwe mannenkeuken verwacht aan te treffen, komt bedrogen uit. De &;real man&; die de hoofdrol speelt in de videoreeks waar de doelgroep zich op kan abboneren, is een (iets te spekkige) dertiger in een ochtendjas die diepvrieslekkerbekjes opwarmt in de oven, om die even later met mayonaise dicht te metselen op een wit kadetje.

Iglo heeft voor het project ook een speciale gemaakt. Daar kunnen verschillende prijzen worden gewonnen, zoals een Sex and the City box, een Real Men Badjas, 1 jaar Lekkerbekjes en 1 jaar wegwerpservies.

Iglo verwoordt de &;missie&; in oproep aan alle Alfamannen als volgt: &;Eén man, eén missie, eén pan . Vanaf vandaag zal jouw weekend nooit meer hetzelfde zijn. Iglo doopt de geliefde zaterdag namelijk om tot Real Men Kitchen dag. De keuken, waarin vrouwen die dag worden verbannen, wordt het domein van de man.&; Dit is het eerste filmpje dat online ging:

De bedoeling is dat Real Men Kitchen ook een verademing is voor de vrouw, omdat die op deze dag even wordt ontlast. Iglo: &;Geen vette hap meer uit de snackbar en weg met afhaalmaaltijden. Iglo’s Real Men Kitchen stimuleert mannen om juist die zaterdag de keuken te claimen en te koken voor hun gezin met iets dat lekker, snel en goed is, zoals Iglo Lekkerbekjes, Lekkerbekje Sticks of Fish Filet Burgers.&;

Het doel van Iglo Real Men Kitchen is om &;de kwaliteit, voedzaamheid en snelle bereidingstijd van Lekkerbekjes naar voren laten komen.&;

 

Credits
Concept: Sue Amsterdam
Productie: Imagine People
PR: Havas Activation & PR.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in