
Op 1 november start Govaert Plesman als directeur van IAB Nederland. Plesman was de laatste drieëneenhalf jaar werkzaam bij Xaxis, onderdeel van WPP. Hij was daar onder andere Head of Engagement.
'Het (digitale) medialandschap kent twee wetmatigheden. Het verandert continu en het groeit het laatste decennium krachtiger dan andere mediatypen. Ik zie het als mijn missie om het IAB in Nederland daarin een leidende en groeiende rol te laten hebben,' aldus Govaert.
Vacatures
Communicatieadviseur
StadlanderProduct Marketing Manager EMEA
Legrand AV Netherlands BVOnline Advertising Consultant (NL)
VONQ'Uiteindelijk wordt de volledige media- en marketingketen digitaal. Dit maakt de rol van IAB Nederland belangrijker. Het voltallige IAB-bestuur is dan ook verheugd dat we met Govaert Plesman een ervaren en gedreven deskundige aan boord hebben gehaald,' aldus Joris van Heukelom, voorzitter van IAB Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee