Overslaan en naar de inhoud gaan

Centrum voor sport, marketing en media officieel geopend

Het nieuwe gebouw SX, centrum voor sport, media en marketing is in gebruik.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het historische pand , een voormalig glasfabriek van Phillips, is omgebouwd tot een verzamelgebouw waar sportmarketing en mediabedrijven samen komen. Directeur van sportmarketingbureau en initiatiefnemer Bob van Oosterhout spreekt van een droom die uitkomt. &;Vijf jaar geleden hebben we hier voor het eerst over nagedacht en vijf jaar later staat het er. Niet alleen zochten wij een nieuw kantoor, wij wilden ook het vak sportmarketing een impuls geven en stevig op de kaart zetten.&;

related partner content for mobile comes here

&;Verzamelgebouwen heb je wel meer in Nederland, maar de invulling van SX is zorgvuldig tot stand gekomen. Partijen hebben allemaal een natuurlijke link met elkaar en kunnen van toegevoegde waarde zijn.&; Naast Triple Double, onderstreept de betrokkenheid van bedrijven als Golazo, Energy Lab, 24 in bedrijf en Veldkamp Produkties de diversiteit van het concept. Daarnaast zijn onder andere Rabobank Topsportdesk, Ne9en advies, Arko Sports Media, De Topsportdesk van Deterink Advocaten, Profitz, Fontys Hogescholen, Orange Sports Forum, Sport-Netwerk.nl en Markteffect gevestigd in SX.

Het centrum werd afgelopen donderdag geopend door Bob van Oosterhout en Humberto Tan. Daarnaast waren in groten getale prominenten uit de sport en het sportmarketingvak aanwezig.

Foto: Paul Raats Photography - Video: Veltkamp Produkties

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in