Overslaan en naar de inhoud gaan

Achtung!, Dawn, Natwerk en SUE gaan 'hybride creatieven' opleiden

'Het eerste echte reclame traineeship', zo noemen Achtung!, Dawn, Natwerk en SUE hun gezamenlijke opleidingsinitiatief Uncommon.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vier onafhankelijke bureaus beginnen vanaf 5 januari 2015 met hun -programma, dat 4 tot 8 nieuwsgierige creatieven de mogelijkheid biedt om te werken en te leren bij de vier verschillende bureaus.

related partner content for mobile comes here

Naast een individuele periode van 3 maanden bij elk bureau, die afgesloten wordt met een gezamenlijke opdracht, worden de kandidaten het hele jaar in teamverband door een professionele coach begeleid. Met dit programma willen de bureaus de krachten bundelen om samen wat zij noemen de &;hybride creatieven van de toekomst&; te vormen. 

Ziehier de teaser:



De achterliggende gedachte is dat problemen van klanten volgens de vier bureaus niet meer met creatieve communicatie alleen opgelost kunnen worden. Want: &;De creatie die van bureaus verwacht wordt, heeft veel meer componenten gekregen. Klanten verwachten slimme oplossingen. Steeds vaker is het beste idee een combinatie van impactvolle communicatie, digitale marketing, servicedesign en productontwikkeling. Om aan die vraag te voldoen heb je digital natives nodig die merken begrijpen, verhalenvertellers die innovatie omarmen, strategen die creatief zijn, en creatieven die met een start-up mentaliteit naar problemen kijken.&

Achtung, Dawn, Natwerk en SUE willen met Uncommon de beste jonge talenten in de markt binnenhalen en hen een omgeving aanbieden waarin ze kunnen leren en hun vaardigheden uitbreiden.

Met afwisselende werkomgevingen en on-the-job training, bevat het traineeship een programma dat voor maximaal ontwikkelen gaat in korte tijd. 

De opzet van Uncommon is intens. Het programma staat open voor nationaal en internationaal talent van maximaal 27 jaar oud met maximaal 2 jaar werkervaring.

Van geïnteresseerde kandidaten wordt verwacht dat ze zichzelf in het programma pitchen.

Elk bureau selecteert zelf de kandidaten die, na afronding van de opleiding, bij een van de bureaus aan de slag gaan. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in