Overslaan en naar de inhoud gaan

Brian Oostenbrink stapt over naar the valley

Brian Oostenbrink is begonnen als chief experience officer bij the valley.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De positie van CXO is nieuw gecreëerd en aan de bureauleiding toegevoegd. Oostenbrink  werkte hiervoor als Head of User Experience & Design bij ING Nederland. Hier was hij verantwoordelijk voor de user experience over de verschillende kanalen en digital touchpoints van ING, zoals de online omgeving voor banking, beleggen en diverse ING apps. Eerder vervulde hij vergelijkbare managementfuncties bij onder andere Rhinofly en Isobar.

Brian wordt binnen de directie mede verantwoordelijk voor de nieuwe strategische richting van de bureaugroep. Ceo Philip Kok: “Met Brian versterken wij de directie en de bureaugroep op het gebied van senior strategie en creatie. Brian heeft een sterke visie op het creëren van een excellente user experience, het inzetten van nieuwe creativiteit en het aannemen van de beste creatieve mensen. Daarnaast heeft hij een scherp oog voor een perfecte executie van de concepten, zodat we nog beter aan de verwachtingen van onze klanten voldoen

Bureaugroep the valley bestaat uit internetbureau the people’s valley, eCRM bureau Veritate, reclamebureau Pickle Factory en mobtzu, specialist in mobile experiences. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in