Overslaan en naar de inhoud gaan

(interview Steven van Belleghem) Technologie is een zesde zintuig

Op 27 oktober presenteert Steven van Belleghem zijn nieuwste boek When digital becomes human. Een boek over een extreme digitalisering…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Belleghem pleit voor de noodzaak voor bedrijven om écht contact te (blijven) onderhouden met hun klanten: zelfs in een perfecte digitale wereld wil 73% van de klanten contact met echte mensen. Drie jaar na het verschijnen van de ‘Conversation Company’, vond de winnaar van de PIM Marketingliteratuurprijs 2010 het tijd voor een nieuw boek. When digital becomes human gaat over de dubbele transformatie waar klantenrelaties voor staan. Enerzijds moet iedereen digitaal, anderzijds is het menselijke aspect belangrijker dan ooit. ‘Het wordt een EN discussie, geen OF verhaal’, aldus Van Bellghem. MarketingOnline sprak uitgebreid met Van Belleghem

U probeert in dit boek een aantal jaar vooruit te blikken, waarom wilt u dat?
De voorbije jaren had ik het genoeg om heel wat toekomstige ontwikkelingen van dichtbij te kunnen zien. Samen met Peter Hinssen, een Belgische collega, organiseerden we drie reizen naar Silicon Valley, samen met een groep ondernemers. Op die manier kon ik een glimp van de toekomst zien ontstaan. Want de toekomst die bestaat vandaag al, je moet het alleen willen zien en willen geloven dat de komende jaren veel zal veranderen. Het is mijn passie om bedrijven en organisaties te inspireren over wat komen gaat en wat de impact is op hun relatie met klanten. De snelheid van veranderen is nog steeds aan het versnellen. Ik hoop met mijn boek bedrijven te helpen om wat structuur te brengen in de vele evoluties en hen daarbij te helpen om zich beter voor te bereiden op de toekomst.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in