Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Leest shop in Bijenkorf

Naast V&D, de retailer die samenwerkt met de elektronicaformule Dixons, gaat ook de Bijenkorf samenwerken met een andere retailer.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

CD- en DVD-verkoper Van Leest, onderdeel van de Free Record Shop Holding en vorig jaar door Elsevier Retail uitgeroepen tot beste winkelketen van Nederland op het gebied van entertainment, de voorgenomen samenwerking binnen de MultiMedia-afdelingen.

related partner content for mobile comes here

Vanaf 1 september aanstaande zal Van Leest de MultiMedia-afdelingen van de negen grootste Bijenkorf warenhuizen gaan exploiteren onder de naam "Bijenkorf MultiMedia ? powered by vanLeest".

Volgens Edo Beukema, inkoopdirecteur de Bijenkorf, is de inkoop van multimedia de laatste jaren steeds sneller geworden en vereist daardoor een zeer specialistische aanpak.

Helemaal zeker is het blijkbaar nog niet, want Van Leest dat over de voorgenomen samenwerking advies is gevraagd aan de Bijenkorf Ondernemingsraad.

Deze samenwerking past in de strategie van Maxeda-topman Tony DeNunzio, die shops-in-shop ziet als een belangrijke manier voor de warenhuizen van het voormalige VendexKBB om verder te groeien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in