Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw: Mobile Marketing Monitor

DM-vakblad Adforesult en HotSMS introduceren de Mobile Marketing Monitor(MMM).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

DM-vakblad en introduceren de (MMM).

related partner content for mobile comes here

Marketeers kunnen nu (via de GSM) bijhouden welke campagnes er voor mobiele telefoons worden ontwikkeld.

Mobiele (push) campagnes worden uitgevoerd op opt-in databases. Veel marketing- en communicatieprofessionals zitten echter niet in dergelijke databases en ontvangen daarom ook geen campagnes op hun mobieltje.

Vandaar de Mobile Marketing Monitor, aldus Adforesult en HotSMS.

Mobile Marketing-aanbieders mogen campagnes van hun klanten aandragen bij de redactie van Adforesult, die vervolgens de meest interessante campagnes selecteert. Daarnaast wordt er ook aandacht besteed aan de nieuwste technieken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in