Cannes: Nederland tien keer op Cyber shortlist


De inzendingen namen ook flink toe, van 26 naar 51. Euro RSCG 4D is absolute topscorer met zes shortlistvermeldingen. Vijf daarvan zijn voor Nokia 20Lives in de subcategorieen Consumer products en services, Viral marketing: viral video, Games: Best product game, Games: Best product integration en Interactive campaigns. De zesde is voor ‘Feel Volvo C70’.
Maar er zijn natuurlijk ook anderen: Lowe en Draft staan op de shortlist voor de online soap ‘Het huis van morgen’ voor KPN, de eigen campagne van StrawberryFrog met ‘Very succesful brand manager’ die ook al op de shortlist van de Promo Lions stond, Artmiks met de viral campagne voor illustrator Stang en Achtung met de ‘Pakman’-campagne voor Suitsupply.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGrote inzender Amerika (600) doet het op de shortlist veruit het beste. De winnaars van de Cyber Lions worden morgenavond bekend gemaakt in het Palais des Festivals, tegelijk met de Print Leeuwen waarvoor Nederland drie keer op de shortlist staat.
Vanavond worden de Radio, Outdoor en Media Leeuwen uitgereikt. De uitslagen staan direct na de uitreiking op Adfoblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid