Overslaan en naar de inhoud gaan

Web 2.0 Award of Buren Award (M/V)

De Associatie van Zinnig Geweld, met ondergetekende als enige lid en voorzitter, heeft besloten tot invoering van de Buren Award. Om de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Buren Award kan nu al rekenen op , dus onderschat dit niet. En er zullen er nog miljoenen volgen, te meer daar we in 2007 op internationale schaal met de Neighbour Award zullen komen.

related partner content for mobile comes here

Hoe werkt de Buren Award? Naar het voorbeeld van andere Awards in de marketingsector doen we dat als volgt: iedere Nederlander met een vaste woon- of verblijftplaats (en uiteraard in het bezit van de geldige papieren om binnen de grenzen ons luilekkerland te vertoeven) vormt een jury, en nodigt medejuryleden uit zijn nabijheid uit. Ze laten zich glimmend en met de daarbij horende beperkt zelfgenoegzame glimlach vereeuwigen op een foto die op de Web 2.0 site van de Buren Award zal prijken.

Vervolgens stelt de Nederlander de kandidatenlijst samen, van zijn buren. Dat kunnen er hooguit vier zijn. De bewoner van een hoekhuis neemt de buren van de dichtstbijzijnde woning. Vervolgens stelt de jury een lijst met genomineerden samen met maximaal twee namen. Of als de jury er moeilijk uit kan komen en geen buren op de tenen wil trappen, eerst nog een groslijst met drie kandidaten.

Iedere buur kan de Web 2.0 of Buren Award maar één keer winnen. Dit betekent dat we over maximaal vier jaar alle Nederlanders hebben voorzien van een Award. Ook hebben ze alle het lidmaatschap van een jury kunnen genieten. Alles met foto's vastgelegd op de Buren Award Site.

Dan kunnen we weer gewoon aan het werk...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in