Overslaan en naar de inhoud gaan

De Zaak wordt electronisch, maar blijft ook in print bestaan...

MKB-blad De Zaak laat het tijdschrift voortaan in zowel traditionele printvorm als in een electronische versie verschijnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MKB-blad De Zaak laat het tijdschrift voortaan in zowel traditionele printvorm als in een
verschijnen.

related partner content for mobile comes here

Het tijdschrift wordt integraal online gezet. 'Door te clicken op url's, on line respons formulieren in te vullen, muziek of andere geluidsfragmenten in een pagina af te spelen of zelfs commercials te bekijken, is het tijdschrift uitermate interactief geworden', schrijft directeur Harry Steenkamp.

De advertenties die in het tijdschrift zijn gepubliceerd worden gratis doorgeplaatst. Voor het activeren van responsmogelijkheden wordt wel 'een kleine vergoeding berekend'.

Ook bestaat de mogelijkheid om 'online bijsluiters' toe te voegen. Het tijdschrift zal aan 70.000 e-mail nieuwsbrief ontvangers worden toegestuurd.

De Zaak zegt nog steeds het grootste tijdschrift in de b2b markt te zijn met een oplage van 199.000. Door het toevoegen van de online versie worden nu 260.000 bedrijven in het midden- en kleinbedrijf bereikt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in