Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclameradio in schoolbus na advertenties op boekkaften

Het taboe van reclame op de Amerikaanse schoolbussen is afgelopen jaar doorbroken, dus wordt het tijd voor het volgende: de komst van radio…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het taboe van reclame op de Amerikaanse schoolbussen is , dus wordt het tijd voor het volgende: de komst van radio in schoolbussen en daarmee van reclame.

related partner content for mobile comes here

van de komst van het bedrijf . Op de website biedt dit bedrijf marketeers geweldige mogelijkheden op een nieuw privaat radionet voor schoolbussen. De WP vroeg ook nog even bij schoolbusfirma's hoe het zat en die weten nog van niets.

Maar het gaat om twee ondernemers die de markt kennen en eerder succes hadden met een nieuwe vorm van marketing: ze delen met kaften voor schoolboeken uit met advertenties. Zo bereiken bijvoorbeeld Kellogg's, McDonald's, Calvin Klein en Nike hun doelgroepen. Dit bedrijf beweert op deze wijze 30 miljoen kinderen te bereiken.

BusRadio begint officieel in september 2006: het aanbod behelst gratis radio's in ruil 8 minuten reclame per uur; 44 minuten muziek en de rest voor educatieve doeleinden zoals waarschuwingen om bij het uitstappen goed op het verkeer te letten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in