Overslaan en naar de inhoud gaan

Rijp: bureau gericht op de oudere levensfase

Rijp is de naam van een nieuw conceptbureau dat zich specialiseert in de ontwikkeling van nieuwe concepten voor producten, diensten, merken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Specialisten op het gebied van zorg, gezondheid, gerontologie en financiën
worden samengebracht met experts op het gebied van marketing, research,
communicatie, media, design en merken.
De oprichters Herbert Driessen (45) en Jack van Duijvenvoorde (55) zien dat er in Nederland vooral een soort ‘congres & seminar’-cultuur rondom ouderen is ontstaan. ‘Iedere auteur of onderzoeker denkt het wiel te hebben uitgevonden, maar desondanks komen er nog altijd te weinig goede en effectieve toepassingen op de markt. Dat komt mede omdat de begrippen ‘senioren’, ‘zorg’ en ‘oud’ een erg negatieve
betekenis in de maatschappij hebben gekregen. Weinig bedrijven durven zich met oud
te associëren en zeer weinig mensen vinden het prettig zo te worden bestempeld’, zo zeggen de twee.

related partner content for mobile comes here

Driessen is oud-directeur en oprichter van Kubiek Reclame en Marketing te Breda en was voorheen werkzaam voor onder meer Ara, Ogilvy & Mather, BSB en TCC. Van Duijvenvoorde is huisarts en ondernemer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in