Rijp: bureau gericht op de oudere levensfase
Specialisten op het gebied van zorg, gezondheid, gerontologie en financiën
worden samengebracht met experts op het gebied van marketing, research,
communicatie, media, design en merken.
De oprichters Herbert Driessen (45) en Jack van Duijvenvoorde (55) zien dat er in Nederland vooral een soort ‘congres & seminar’-cultuur rondom ouderen is ontstaan. ‘Iedere auteur of onderzoeker denkt het wiel te hebben uitgevonden, maar desondanks komen er nog altijd te weinig goede en effectieve toepassingen op de markt. Dat komt mede omdat de begrippen ‘senioren’, ‘zorg’ en ‘oud’ een erg negatieve
betekenis in de maatschappij hebben gekregen. Weinig bedrijven durven zich met oud
te associëren en zeer weinig mensen vinden het prettig zo te worden bestempeld’, zo zeggen de twee.
Driessen is oud-directeur en oprichter van Kubiek Reclame en Marketing te Breda en was voorheen werkzaam voor onder meer Ara, Ogilvy & Mather, BSB en TCC. Van Duijvenvoorde is huisarts en ondernemer.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid