Overslaan en naar de inhoud gaan

The NameWorks wordt Zigila

Naamcreatiebureau The NameWorks heet sinds gisteren ‘vanwege grootschalige internationale uitbreiding’ Zigila.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door een exclusieve samenwerking aan te gaan met Thomson Compu-Mark, gespecialiseerd in juridische merkinformatie, breidt het kantoor uit Zeist de komende jaren uit tot een internationaal netwerk van kantoren en strategische partners.

related partner content for mobile comes here

De naamswijziging is volgens het bureau noodzakelijk omdat in enkele van de landen waar het bureau actief wordt, namen zijn geclaimd die lijken op de merknaam The NameWorks.

Met de internationalisatie speelt Zigila in op de toenemende vraag naar specialisten in naamcreatie, zowel nationaal als internationaal. 'Steeds meer marketeers erkennen het belang van een onderscheidende, juridisch verankerde en internationaal bruikbare naam', vertelt managing partner Joachim ter Haar.

De naam Zigila is afgeleid van het Engelse 'sigil', dat zegel en signatuur betekent. Het bureau ontwikkelde in het verleden de namen voor onder meer BeerTender, Telfort, NRC.Next, iDeal, Cendris, Independer en Lessini.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in