Overslaan en naar de inhoud gaan

VNU met site over tv

VNU Business Publications, zakelijk uitgever, blijft bij tijd en wijle lonken naar de consumentenmarkt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gisteren lanceerde de uitgever Koopinfo.nl, een neutrale titel waaronder veel consumenteninformatie geboden zal kunnen worden. Maar het begint met televisies, een potentieel aantrekkelijke advertentiemarkt.

related partner content for mobile comes here

biedt nieuws en voorlichting. Maar wat ik er nu zie staan is bepaald geen objectieve voorlichting. Neem het stukje dat behalve warrig geschreven ook volslagen kritiekloos is. Want de geneugten van HDTV gaan ook gepaard met nadelen. Je kunt die beter .

Kopers kunnen hun mening ten beste geven. Maar het daartoe bestemde was maagdelijk, elke aanzet ontbreekt nog.

Maar als je adverteerders te vriend wil houden moet je verkopen natuurlijk stimuleren. Zo doen het AD en De Telegraaf dat ook steeds vaker met hun consumentenartikelen.

Maar zo werkt het echt niet in het Web 2.0 tijdperk, mag je hopen...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in