VNU met site over tv
Gisteren lanceerde de uitgever Koopinfo.nl, een neutrale titel waaronder veel consumenteninformatie geboden zal kunnen worden. Maar het begint met televisies, een potentieel aantrekkelijke advertentiemarkt.
Koopinfo.nl biedt nieuws en voorlichting. Maar wat ik er nu zie staan is bepaald geen objectieve voorlichting. Neem het stukje Wat is HDTV dat behalve warrig geschreven ook volslagen kritiekloos is. Want de geneugten van HDTV gaan ook gepaard met nadelen. Je kunt die beter evenwichtig op een rij zetten.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisKopers kunnen hun mening ten beste geven. Maar het daartoe bestemde forum was maagdelijk, elke aanzet ontbreekt nog.
Maar als je adverteerders te vriend wil houden moet je verkopen natuurlijk stimuleren. Zo doen het AD en De Telegraaf dat ook steeds vaker met hun consumentenartikelen.
Maar zo werkt het echt niet in het Web 2.0 tijdperk, mag je hopen...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid