Intermediair: nieuw label voor ambtenaren
Intermediair, een uitgave van VNU Business Publications, introduceert volgende week intermediairpubliekezaken.nl, een nieuw onlinelabel…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Intermediairpubliekezaken.nl is na intermediairfw.nl (gericht op starters op de arbeidsmarkt) de tweede segmentatie onder intermediair.nl.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens uitgever Frans Klaassen richt het nieuwe label zich op ‘de nieuwe ambtenaar’, ‘dus niet op de ouderwetse 9 tot 5-ambtenaar’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKlaassen verwacht vooral te gaan concurreren met de Volkskrant, Binnenlands Bestuur en PM Den Haag. De launch van het nieuwe label wordt ondersteund door een printcampagne en een pr-stunt, waarbij vierhonderd ambtenaren via een webcast online kunnen lunch met minister Remkes van Binnenlandse Zaken. Bureau dat de campagne maakte is Punta Linea.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid