Volkskrant exploiteert zelf streaming commercials
De Volkskrant doet voortaan zelf de exploitatie van streaming commercials. Na de zomer volgen andere titels van PCM.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat meldt Emerce. Tot voor kort werkte de Volkskrant samen met Zoom.in, maar die partij voldoet volgens PCM niet aan de eisen die worden gesteld aan een streaming commercial.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vandaag verschijnen de eerste commercials 'nieuwe stijl' op de site van de Volkskrant.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEén van de redenen om de samenwerking met Zoom.in te beëindigen was dat dit bedrijf alleen video’s levert mét commercials. ‘Wij wilden zelf de exploitatie daarvan doen. Daarom maken we nu gebruik van eigen video’s en ANP-video’s’, aldus Bas Broekhuizen, chef videoredactie van De Volkskrant.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid