Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketeer of the Year 2006: Hans Hagenaars van de Postbank

De titel van Marketeer of the Year gaat dit jaar naar Hans Hagenaars, directielid van de Postbank.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is de zesde keer dat de prijs is uitgereikt. Dit jaar waren, naast Hans Hagenaars, ook Sander van der Laan (directeur commercie van Albert Heijn) en Frank Weijers (directeur van Unilever Nederland home and personal care) genomineerd.
De drie hielden vanavond bijzonder open verhalen tijdens de uitreiking van de prijs in Almere bij USG Capacity.

related partner content for mobile comes here

De jury schrijft in het rapport over winnaar Hans Hagenaars:
'De jury vond de Postbank een uitstekend voorbeeld van een goede geïntegreerde aanpak. Er is een duidelijk herkenbaar merkbeeld neergezet. Hans Hagenaars getuigt daarbij van lef.
'Het merk is helemaal terug en manifesteert zich op alle fronten agressief. De bank groeit stevig, verdient ook veel geld, en trok de aandacht met tal van acties, zoals rond hypotheken en de postbankpas.'

'In een conservatieve wereld zet Hagenaars een mooi marketingbedrijf neer, waar op non-conventionele wijze marketing wordt bedreven en uitgedragen. Hij kiest bewust voor een jong, professioneel en agressief team dat een eigen marketingstrategie kiest binnen de ING groep.'

Voor meer informatie; kijk op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in