Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumenten houden van inserts

59 procent van bladen- en krantenlezers houdt ervan om inserts te lezen, zo blijkt uit Amerikaans onderzoek door Ipsos Insight.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het onderzoek werd gehouden om inzicht te krijgen in de rol die inserts in kranten en tijdschriften in het koopgedrag spelen, in vergelijking tot andere media.

related partner content for mobile comes here

Volgens de opdrachtgever van het onderzoek, marketingbureau Valassis, hebben consumenten zeker sympathie voor alle folders die meegevouwen worden in de printtitels. 73 procent van de ondervraagden is van mening dat inserts niet irritant zijn, omdat men ze op gekozen tijdstippen kan inzien. Voor adverteerders betekent dit heel veel: consumenten blijken niet alleen ontvankelijk voor boodschappen in inserts; ze gaan ook actief een relatie met het merk aan.

87 procent geeft aan dat ze een winkel zullen bezoeken nadat ze er iets over hebben gelezen in een insert, 70 procent geeft aan de aanbieding uit de insert te zullen kopen. Uit het onderzoek komt ook naar voren dat inserts zorgen voor toename van de traffic naar winkels en beter gevulde mandjes door impulaankopen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in