Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes: Nederlandse progressie in Radio en Media

Nederlandse bureaus hebben voor het eerst de Radio-shortlist in Cannes gehaald. PPGH JWT is genomineerd voor ‘Auto wassen’ voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Belgische bureau LG&F opende deze week pas officieel zijn deuren in Amsterdam, maar was wel zo slim alvast onder Nederlandse vlag in te sturen. De Radio Leeuwen werden vorig jaar voor het eerst uitgereikt, toen deed het Nederlandse werk niets. In totaal stuurden Nederlandse bureaus vijf commercials in, dus een score van 40 procent.
En ook in Media is Nederland van de nul af. PPGH JWT staat op de shortlist met de ‘Handtassen’-abri voor Nederland Veilig in ‘Best use of outdoor.’ Tequila behaalt zijn derde nominatie voor ‘Dogs love pedigree’ (ook op de shortlist Outdoor en Lions Direct).

related partner content for mobile comes here

In totaal waren er tien Nederlandse inzendingen. In beide jury’s zitten geen Nederlandse juryleden. De prijzen worden morgenavond tegelijk met de Outdoor Leeuwen uitgereikt in het Palais des Festivals. De uitslagen zullen direct daarna op te lezen zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in