Overslaan en naar de inhoud gaan

Online boodschappen doen blijft een niche

Uit ConsumentenTrends 2006, een uitgave van het CBL in samenwerking met het EFMI, blijkt dat de internetpenetratie onder boodschappers nog…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit ConsumentenTrends 2006, een uitgave van het in samenwerking met het , blijkt dat de internetpenetratie onder boodschappers nog steeds groeit.

related partner content for mobile comes here

Het afgelopen jaar is het percentage primaire boodschappers dat gebruik maakt van internet gegroeid van 67 naar 70 procent. 66 procent van de internettende boodschappers zoekt op internet wel eens naar informatie over levensmiddelen.

Bestellen van boodschappen via internet doet maar een kleine groep: slechts 4 procent van de internettende boodschappers heeft dat wel eens gedaan.

Van de boodschappers die dat nog niet gedaan heeft, geeft slechts 14 procent aan hier wel interesse voor te hebben. Online boodschappen doen, blijft hiermee een niche, concluderen CBL en EFMI.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in