Testnet met vrouwenbanners tijdens wedstrijden
Of vrouwen nu wel of niet massaal voor de buis zitten voor de Italiaanse koppen en de Argentijnse macho's, Testnet gaat ervan uit dat ze tijdens de WK-wedstrijden, die vandaag beginnen, banners speciaal voor vrouwen goed kunnen testen.
Het is natuurlijk een even simpel als doordacht concept van de Testnetheren in het oude Heinekengebouw in Rotterdam Crooswijk: gedurende het WK voetbal van 9 juni tot 9 juli 2006 past Testnet de banners op de sites van haar affiliatepartners automatisch aan de doelgroep die op een bepaald tijdstip naar verwachting actief is op internet.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisJe mag, zonder al te veel in vooroordelen te vervallen, voorzien dat er meer vrouwen actief op internet tijdens de voetbalwedstrijden.
Op basis van de aanname dat voornamelijk mannen de wedstrijden van het WK zullen volgen, zal Testnet meten of de conversie op campagnes specifiek voor vrouwen, tijdens de wedstrijden beter is dan op andere tijdstippen.
De speciale bannerpool die Testnet haar affiliates hiervoor aanbiedt, bevat tijdens de wedstrijden campagnes die zich primair richten op vrouwen, zoals die voor baby's, damesbladen, modebrochures en gezinsreizen.
Testnet telt ruim 700 actieve campagnes op 8.800 aangesloten websites/affiliates en met ruim 400.000 opt-in e-mailabonnees.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid