Overslaan en naar de inhoud gaan

Testnet met vrouwenbanners tijdens wedstrijden

Of vrouwen nu wel of niet massaal voor de buis zitten voor de Italiaanse koppen en de Argentijnse macho's, Testnet gaat ervan uit dat ze…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Of vrouwen nu wel of niet massaal voor de buis zitten voor de Italiaanse koppen en de Argentijnse macho's, gaat ervan uit dat ze tijdens de WK-wedstrijden, die vandaag beginnen, banners speciaal voor vrouwen goed kunnen testen.

related partner content for mobile comes here

Het is natuurlijk een even simpel als doordacht concept van de Testnetheren in het oude Heinekengebouw in Rotterdam Crooswijk: gedurende het WK voetbal van 9 juni tot 9 juli 2006 past Testnet de banners op de sites van haar affiliatepartners automatisch aan de doelgroep die op een bepaald tijdstip naar verwachting actief is op internet.

Je mag, zonder al te veel in vooroordelen te vervallen, voorzien dat er meer vrouwen actief op internet tijdens de voetbalwedstrijden.

Op basis van de aanname dat voornamelijk mannen de wedstrijden van het WK zullen volgen, zal Testnet meten of de conversie op campagnes specifiek voor vrouwen, tijdens de wedstrijden beter is dan op andere tijdstippen.

De speciale bannerpool die Testnet haar affiliates hiervoor aanbiedt, bevat tijdens de wedstrijden campagnes die zich primair richten op vrouwen, zoals die voor baby's, damesbladen, modebrochures en gezinsreizen.

Testnet telt ruim 700 actieve campagnes op 8.800 aangesloten websites/affiliates en met ruim 400.000 opt-in e-mailabonnees.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in