Overslaan en naar de inhoud gaan

TBWANeboko wint Campina pitch

Na een korte bureaucompetitie waaraan ook Alfred en Selmore meededen, heeft FrieslandCampina het merk Campina bij TBWA\Neboko ondergebracht.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau werkt aan een nieuwe campagne op basis van de aangescherpte positionering.

related partner content for mobile comes here

Frenkel Denie, FrieslandCampina Marketing Director Branded NL: ‘De goed doordachte strategie en de verbeelding in de creatieve voorstellen vormden de grondslag voor onze keuze voor TBWA\Neboko. We voelden veel energie en een wederzijdse klik. We zien veel mogelijkheden om het merk Campina met deze nieuwe campagne te versterken.’

De nieuwe campagne zal in april zichtbaar worden.

In december kwam een aan de samenwerking tussen DDB en Campina en schreef FrieslandCampina een uit voor het zuivelmerk. DDB werkte sinds 2008 voor Campina; een samenwerking die in november nog bekroond werd met een bronzen Effie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in