Supermarkt wint van speciaalzaak
Speciaalzaken verliezen klanten, ten gunste van de supermarkt. Het concept van non-stop-shopping, waarbij supermarkten steeds meer…
Dat blijkt uit een onderzoek van GfK Panelservices, opgetekend door de Volkskrant. Het aantal huishoudens dat koopt bij bakkers, slagers, groentewinkels, kaasspeciaalzaken, warenhuizen, tuincentra en reformwinkels is opnieuw gedaald, meldt GfK. Ook kopen consumenten minder voedingsmiddelen op de markt en direct bij de boer. Alleen het klantenbestand van slijterijen en drogisterijen groeit nog steeds. Bezochten 2,5 miljoen huishoudens in 2001 een slijterij, vorig jaar nam dat aantal toe tot 2,6 miljoen huishoudens. Bij drogisterijen groeide het klantenbestand van 5,5 naar 5,6 miljoen huishoudens.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid