Studenten maken SIRE-campagne: Talent tegen Geweld


De campagne start in december van dit jaar en loopt door tot in het nieuwe jaar. ‘Talent tegen Geweld’ wordt onder andere ondersteund door communicatieadviesbureau Bennis Porter Novelli uit Amstelveen en Acta Organisatie en Communicatie uit Den Haag.
Net als andere SIRE-campagnes zullen de uitingen. verschijnen op tv, radio, dagbladen, scholen, freecards, internet en outdoor. Meer dan vijftien opleidingsinstituten op het gebied van grafische vormgeving, film en televisie, fotografie en beeldende kunst gaan de komende maanden met hun leerlingen aan de slag. Begin november 2003 zal een professionele jury de winnende uitingen per categorie selecteren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVerleden jaar liet SIRE naar aanleiding van haar 35-jarig bestaan een onderzoek uitvoeren onder jongeren van 12 tot 18 jaar. De stichting wilde achterhalen wat hedendaagse jongeren de belangrijkste maatschappelijke onderwerpen vinden. Uit het onderzoek bleek ‘alledaags geweld in de directe leefomgeving’ het hoogst te scoren. Ook jongeren voelen zich dagelijks onveilig op straat, op school en als ze uitgaan. SIRE is van mening dat juist een campagne van, voor en door jongeren het beste effect kan sorteren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid