Promotie Amsterdam moet beter


Dat bleek afgelopen maandag in Amsterdam bij de presentatie van het rapport 'Kiezen voor Amsterdam', waarbij verantwoordelijk wethouder Geert Dales voorstellen deed om de promotie van de Nederlandse hoofdstad te verbeteren.
Amsterdam krijgt hiervoor een nieuwe stichting getiteld ‘Partners van Amsterdam’ waarin onder meer gemeente, Amsterdam Tourist Board (ATB) en het Amsterdams Uitburo samenwerken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe stichting staat onder voorzitterschap van burgemeester Cohen en het dagelijks bestuur ervan onder leiding van Dales.
Volgens de gemeente ontbeert het de stad aan visie en regie op het gebied van marketing en ging de stadspromotie gebukt onder versnippering. Door te werken met denieuwe stichting wordt een lange termijnvisie uitgedragen die moet zorgen voor versterking van de positie van Amsterdam, aldus Dales.
Het Parool is iets minder enthousiast. De Amsterdamse krant schreef over de prioriteiten die zullen worden gesteld: “(…) dan wordt Amsterdam – heel verrassend – de stad van grachten en cultuur, van kennis, van zaken en wonen. (…) En dat alles krijgen we voor slechts anderhalf miljoen euro per jaar.”?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid