Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes: Nederland 13 keer op shortlist Print

Slechts dertien van de in totaal 177 Nederlandse inzendingen eindigden op de shortlist voor de categorie Print bij het internationale…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dertien uitingen uit vijf campagnes van vijf verschillende bureaus werden genomineerd: de Sire-campagne ‘Kinderboek’ bestaande uit vijf advertenties gemaakt door Lowe in de categorie Public Awareness Messages; twee Volkswagen/Pon-advertenties ‘Jaarlijkse bbq’ en ‘tweejaarlijkse picknick’ van Result DDB in de categorie Cars; twee advertenties voor Discovery Channel ‘Stonehenge’ en ‘Tornado’ van TBWANeboko Campaign in de categorie Publications & Media; en de uiting die Saatchi & Saatchi Amstelveen maakte op het Lichtlint van het Amsterdamse Museumplein in het kader van het Internationale Documentaire Filmfestival. Tot slot werden ook nog drie advertenties die KesselsKramer maakte voor Diesel genomineerd, maar daarvan is officieel Diesel Vicenza de afzender.

related partner content for mobile comes here

Op de shortlist van de Cyber Lions staan drie Nederlandse inzendingen, twee daarvan zijn afkomstig van in Amsterdam gevestigde internationale bureaus: 180 werd genomineerd in de categorie Fast Moving Consumer Goods voor zijn Dr. Pepper-website ‘Pepper me’; Wieden + Kennedy kreeg een nominatie voor zijn online ‘Multi-console Game’ van klant EA Sports in de categorie Sports, Entertainment & Leisure; en het Utrechtse .bone tenslotte werd in de categorie Computing & Telecommunications genomineerd voor zijn portal MSN.nl.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in