Overslaan en naar de inhoud gaan

Wervingscampagne Mercy Ships

De internationale hulporganisatie Mercy Ships start een actie voor de werving van donateurs en sponsors.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze actie, die in de regio Rijnmond begint, wordt tot heel Nederland uitgebreid. De werving van particuliere donateurs gebeurt via advertenties in de Wegener huis-aan-huis bladen en commercials via RTV Rijnmond. Voor de werving van sponsors en donateurs uit het bedrijfsleven worden direct marketing, telemarketing, vakbladen en MGM-acties ingezet. AM+D marketing communications in Rotterdam ontwikkelde voor Mercy Ships de wervingscampagne, waarin Feyenoorder Paul Bosvelt een hoofdrol zal spelen.

related partner content for mobile comes here

Mercy Ships is sinds 1990 ook in Nederland gevestigd, maar is hier nog onvoldoende bekend, meent de organisatie. Ze heeft drie voormalige cruiseschepen omgebouwd tot varende ziekenhuizen, die in ontwikkelingsgebieden worden ingezet om mensen ter plaatse te voorzien van gratis medische hulp. De actie is bedoeld om de naamsbekendheid en doelstelling sterk te vergroten en zodoende sponsors en donateurs te werven om het jaarlijkse onderhoud van een schip te kunnen bekostigen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in