Wervingscampagne Mercy Ships
Deze actie, die in de regio Rijnmond begint, wordt tot heel Nederland uitgebreid. De werving van particuliere donateurs gebeurt via advertenties in de Wegener huis-aan-huis bladen en commercials via RTV Rijnmond. Voor de werving van sponsors en donateurs uit het bedrijfsleven worden direct marketing, telemarketing, vakbladen en MGM-acties ingezet. AM+D marketing communications in Rotterdam ontwikkelde voor Mercy Ships de wervingscampagne, waarin Feyenoorder Paul Bosvelt een hoofdrol zal spelen.
Mercy Ships is sinds 1990 ook in Nederland gevestigd, maar is hier nog onvoldoende bekend, meent de organisatie. Ze heeft drie voormalige cruiseschepen omgebouwd tot varende ziekenhuizen, die in ontwikkelingsgebieden worden ingezet om mensen ter plaatse te voorzien van gratis medische hulp. De actie is bedoeld om de naamsbekendheid en doelstelling sterk te vergroten en zodoende sponsors en donateurs te werven om het jaarlijkse onderhoud van een schip te kunnen bekostigen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid