Commerciële omroepen op 51 procent
De commerciële zenders behaalden in week 24 opgeteld een marktaandeel van 51 procent, de publieke omroepen hadden gezamenlijk een…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RTL4 scoorde 17 procent, RTL5 en Yorin beide 6. SBS6 behaalde een aandeel van 12 procent, Net5 6 en V8 4 procent. Dat de zomertijd is ingegaan, is duidelijk te zien aan het teruglopende aantal kijkers. Het best bekeken programma kwam dit keer bij de commerciële zenders vandaan: GTST (dinsdag, RTL4) trok ruim 1,8 miljoen kijkers (daarmee een stabiele factor). Nummer twee was Hart van Nederland (SBS6) met 1,7 miljoen kijkers, gevolgd door Spoorloos (KRO) met 1,6 miljoen, het Acht Uur Journaal van woensdag en Topspijkers met beide 1,5 miljoen. De cijfers komen van Publieke Omroep Kijk- en Luisteronderzoek.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid