Overslaan en naar de inhoud gaan

Stabilisatie sponsors lifestyle-evenementen

Het totale aantal merken dat in 2003 als sponsor participeerde in lifestyle-evenementen is stabiel gebleven in vergelijking met 2002.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit de ReSpons Lifestyle Evenementen Monitor 2004. Ruim 190 verschillende merken sponsorden lifestyle-evenementen. Dat waren er net iets meer dan in 2002. Onder lifestyle rekent ReSpons evenementen op het gebied van onder andere gastronomie, wonen & tuinieren, kunst & antiek en vakantie & vrije tijd.

related partner content for mobile comes here

Gemiddeld trok een lifestyle-evenement 1,3 sponsor per evenement. ABN- Amro, in de afgelopen jaren een van de actievere sponsors van lifestyle-evenementen, zakte in 2003 naar de middenmoot van de sponsorranglijst. Opvallende nieuwkomer in het merkenoverzicht is erotisch mediabedrijf Private, als sponsor van de circa zes KamaSutra-beurzen (Sponsor Magazine Online).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in