Stabilisatie sponsors lifestyle-evenementen
Het totale aantal merken dat in 2003 als sponsor participeerde in lifestyle-evenementen is stabiel gebleven in vergelijking met 2002.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit de ReSpons Lifestyle Evenementen Monitor 2004. Ruim 190 verschillende merken sponsorden lifestyle-evenementen. Dat waren er net iets meer dan in 2002. Onder lifestyle rekent ReSpons evenementen op het gebied van onder andere gastronomie, wonen & tuinieren, kunst & antiek en vakantie & vrije tijd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Gemiddeld trok een lifestyle-evenement 1,3 sponsor per evenement. ABN- Amro, in de afgelopen jaren een van de actievere sponsors van lifestyle-evenementen, zakte in 2003 naar de middenmoot van de sponsorranglijst. Opvallende nieuwkomer in het merkenoverzicht is erotisch mediabedrijf Private, als sponsor van de circa zes KamaSutra-beurzen (Sponsor Magazine Online).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid