Overslaan en naar de inhoud gaan

Super De Boer gaat nog wat dieper met prijs

Ondanks de pijn die moeder Laurus momenteel lijdt, opent Super De Boer wederom een offensief in de prijzenslag die nu al geruime tijd woedt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds het afgelopen weekend hebben 40 producten, die tot het dagelijkse boodschappenpakket van het Nederlandse gezin behoren, een lagere prijs. Het gaat om 31 veel verkochte A-merkproducten en om 9 groente- en fruitproducten, artikelen die elke dag in de boodschappenkarretjes te vinden zijn.

related partner content for mobile comes here

Voor de 31 A-merkproducten betekent dit een verlaging van 13 procent ten opzichte van vorige week en van 24 procent ten opzichte van half oktober 2003. Het betreft producten als Douwe Egberts Roodmerk, Lay's-chips, Pampers-luiers, Unox-rookworst en Witte Reus-wasmiddel. De 9 groente- en fruitproducten worden 24 procent goedkoper dan vandaag en 43 procent goedkoper dan half oktober 2003. Het betreft producten als uien, witlof, komkommer, appelen en ananas.

Super De Boer, de tweede fullservicesupermarktketen van Nederland, beleeft een grote inhaalslag op het gebied van kwaliteit en prijs. In het versassortiment zijn en worden ingrijpende verbeteringen doorgevoerd. Door de blijvende prijsverlagingen - eerder voerde de keten op circa 1.500 producten vaste prijsverlagingen door - rukt Super De Boer nu qua prijsstelling op naar het midden van de markt, aldus Laurus.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in