Restyling Spits
Het gerestylde logo kenmerkt zich onder andere door de ronde vormen van het kader rond de naam Spits en een extra toevoeging onderin. Hieruit moeten de belangrijkste pijlers van Spits blijken: nieuws en entertainment. De vormgeving is van de hand van Koos Staal en past bij het toegankelijke en non-conventionele karakter van Spits als nieuwsleverancier, aldus de uitgever.
De nieuwe thema regel 'Hoe spits wil je 't hebben?' is afkomstig van Woedend! en gaat over vrijheid van consumeren, over het feit dat de gebruiker de baas is. ‘Het daagt de lezer uit die persoonlijke ideale mix te maken’, zegt Marc Roos, directeur Spits. ‘Kies je medium, je favoriete onderwerpen, de columnist die jou aanspreekt. Pak je dosis Spits ’s morgens of ’s avonds, net wat je wilt. Snel de koppen, of lees meer. Alles kan, altijd en overal.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid