Overslaan en naar de inhoud gaan

Restyling Spits

Gratis dagblad Spits heeft vanaf morgen een nieuw logo en een nieuwe vormgeving. Woedend! ontwikkelde een campagne die de restyling…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gerestylde logo kenmerkt zich onder andere door de ronde vormen van het kader rond de naam Spits en een extra toevoeging onderin. Hieruit moeten de belangrijkste pijlers van Spits blijken: nieuws en entertainment. De vormgeving is van de hand van Koos Staal en past bij het toegankelijke en non-conventionele karakter van Spits als nieuwsleverancier, aldus de uitgever.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe thema regel 'Hoe spits wil je 't hebben?' is afkomstig van Woedend! en gaat over vrijheid van consumeren, over het feit dat de gebruiker de baas is. ‘Het daagt de lezer uit die persoonlijke ideale mix te maken’, zegt Marc Roos, directeur Spits. ‘Kies je medium, je favoriete onderwerpen, de columnist die jou aanspreekt. Pak je dosis Spits ’s morgens of ’s avonds, net wat je wilt. Snel de koppen, of lees meer. Alles kan, altijd en overal.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in