Overslaan en naar de inhoud gaan

LaComunidad meet response virals

LaComunidad introduceert ViralTracker 2.0, een technologie om het bereik en de response van viral internet commercials te meten. Daarnaast…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ViralTracker2.0 meet wereldwijd het bereik en de response van viral internet commercials, op weblogs, fora, communities, social networks en ruim 120 internationale video portals. ViralTracker-licenties worden bij LaComunidad afgenomen door internationale adverteerders, viral bureaus en mediabureaus. Igor Beuker, oprichter van LaComunidad en oud-voorzitter IAB Nederland: ‘Adverteerders die de kracht van Search Engine Marketing (SEM) op waarde inschatten, weten dat ze via Social Media Optimalisatie (SMO) goed vindbaar zijn binnen blogs, fora, communities, social networks en video portals, wat hen veel nieuwe kansen biedt.’ LaComunidad bespreekt momenteel de mogelijkheden van ViralTracker-integratie in verschillende video portals en social networks zoals MetaCafe en MySpace.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in