Vervolg imagocampagne 'De Bouw maakt het'
De imagocampagne van Bouwend Nederland 'De Bouw maakt het' wordt vervolgd in 2008 en gaat daarmee zijn derde jaar in. Het doel van de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Bouwend Nederland voert de campagne samen met zijn leden. Insteek van de campagne is dat het beeld van de van de bouw- en infrasector dagelijks wordt gevormd op de vele plekken waar de bouw- en infra ondernemingen met hun belangrijke werk bezig zijn. Een onderdeel van de imagocampagne is de Dag van de Bouw. Op deze dag, die volgend jaar op 31 mei plaatsvindt, worden uiteenlopende projecten en locaties opengesteld voor het publiek. Bij de tweede editie, die dit jaar is gehouden, waren er 208 projecten open. Het betrof onder meer woonwijken, kantoorpanden, scholen, stadions, winkelcomplexen, wegen, viaducten, spoorverbindingen en multifunctionele gebouwen. Er kwamen ruim 67.000 bezoekers op af.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid