Overslaan en naar de inhoud gaan

Slootweg in directie Advance

Mediabedrijf Advance heeft haar management versterkt met reclameman Frits Slootweg.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Slootweg heeft brede ervaring aan client services- en managementkant. Hij begon zijn carrière bij Noordervliet en Winninghoff (later Leo Burnett) en was actief bij Ogilvy & Mather in Johannesburg, Toronto en Rotterdam en McCann Erickson. In 1997 deed hij samen met partner Bert Smidt een management buy-out van het bureau Data Gold. Sinds 2005 opereert Slootweg als consultant voor diverse opdrachtgevers.

related partner content for mobile comes here

Ceo Frans de Vries van Advance: ‘Advance is het afgelopen jaar enorm gegroeid. Daardoor is de behoefte ontstaan aan meer structuur en een ervaren management dat gewend is complexe creatieve processen te managen zowel intern als bij onze klanten. In Frits hebben we een doorgewinterde manager gevonden die Advance verder zal helpen bij onze groei.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in